sobota, 19 maja 2012

Hero's Call. Co znajdziemy w środku ?

Kolejny mini dodatek do gry Warhammer Fantasy RPG , tym razem wzbogaca czary magów ognia . W zestawie znalazłem 20 kart. 2 z nich to przedmioty dla magów tradycji ognia. Pierwszy z nich to charakterystyczne dla tej tradycji  Keys of Secrets (Klucze Tajemnicy) i będącą nie odłącznym atrybutem Maga Ognia Flaming Staff ( Płonąca laska) .Ten długi zwieńczony zamocowaną w żelaznym koszu czaszką kostur,  to bardzo klimatyczny dodatek dla każdego Maga Ognia. Następnie mamy 15 kart z nowymi czarami dla wszystkich rang , niektóre czary dają dodatkowe efekty dla bohaterów posiadający 4 mistrzowski poziom wytrenowania w Spellcraft i Channelling. A oto karty czarów dostępnych w dodatku .

1 ranga
Reakcja , 4 power , Cascading Fire Cloak – w odpowiedzi na atak przeciwnika możemy zapłonąć i zadać liczbę ran równą naszej randze .
Akcja , 4 power, Sear – rzucasz w przeciwnika , garścią skwierczących płomieni .
Akcja, 3 power , Unquenchable Flame – Atakujesz cel ogniem który nie potrzebuje paliwa płonie bez powietrza czy też innego paliwa .
Akcja, 4 power, The Secret Words of Aqshy – czerpiąc z wiatru magii możesz natchnąć jego tajemną mocą Inspirując go lub zniechęcając .
2 ranga
Reakcja , 2 power , Kindleflame – wzmacnia działanie czarów atakujących.
Akcja , 2 power, Aqshy`s Aegis – pod osłoną wiatru magii chronisz wyznaczone cele przed prawdziwym ogniem .
Akcja , 5 power, Ignite – Strzelasz palcami a twój cel staje w płomieniach.
3 ranga
Akcja, 7 power , The Burning Head – Z twoich dłonich lub z kostura wystrzeliwuje wrzeszcząca płonaca czaszka.
Akcja , 10 power, Curtain of Flame – tworzysz kurtynę z ognia i dymu .
Akcja, 6 power, Crown of Fire – Możesz ukształtować magiczną koronę z czystego ognia, która wisi nad Twoim czołem splecioną z magicznej energii. Dzięki temu zwiększasz swoją pojemność mocy i obronę .
4 ranga
Akcja , 6 power, Flaring Flames – dzięki tej akcji można przedłużyć lub skrócić dowolny czar tradycji ognia.
Akcja, 7 power, Fulminating Flame Cage – Ryczące płomienie tworzą wokół celu klatkę. Postać która będzie próbowała ją opuścić lub do niej wejści otrzymuje obrażenia.
Akcja, 8 power, Piercing Bolts of Burnig – z kostura lub dłoni strzelasz płomiennymi strzałami .
5 ranga
Akcja, epicka, 6 power, Inferno of U`zhul – jeszcze raz wzbudzasz wszystkie czary które już trwają łącząc ich moc.
Akcja, epicka, 8 power , Panoply of Rhuin – magiczna zbroja soak 4 obrona 2 czas trwania 8 rund.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz