Zagraj tym typem postaci, jeżeli chcesz:
- Komunikować się ze zwierzętami.
- Polegać na swoich pierwotnych instynktach
- Działać poza konwencjami społecznymi
- Przejmować zdolności od zwierząt, z którymi obcujesz
Nie wiem czy to zauważyliście, ale wędrując po lasach imperium nie udało mi się spotkać normalnego wilka, zwykłego dzika, lisa czy nawet niedźwiedzia. Najpierw nie zwracałem na to uwagi, późnięj pomyślałem sobie, że przy takiej ilości żarłocznych zwierzoludzi, orków, goblinów i skavenów, musiały one zostać po prostu wytrzebione. No, ale przecież nie powinno tak być. Więc jeśli macie ochotę na spotkania z nimi i co najważniejsze życie w zgodzie i symbiozie. Powinniście Zagrać Magiem Amberu .
Czasem nazywani pariasami ( nietykalnymi - nazwa pochodzi od hinduskich kast), Magowie Bursztynu popularnie nazywani szamanami a często brązowymi magami. Zamieszkują puszczę, która otacza Altdorf, gdzie ćwiczą opanowanie dzikiego Wiatru Ghur. Z reguły unikają kontaktu z cywilizacją preferując nad kontakt z mieszkańcami imperium, obcowanie z dzikimi zwierzętami.
Bursztynowe Kolegium nie posiada żadnego budynku w Altdorfie, zamiast tego ich siedziba znajduje się w górach poza miastem, dzięki temu jego członkowi żyjąc w głuchej dziczy,mają niewiele do czynienia z dworem Imperatora. Fakt ten prowokował wiele spekulacji czy Bursztynowe braterstwo, jak jest czasem nazywane Kolegium, nadal jest lojalne Imperatorowi czy bardziej ziemi , która jest pod jego rządami.
Osobowość
Bursztynowi Magowie funkcjonują poza nawiasem społeczeństwa. Większość z nich spędza czas w dziczy daleko od ludzkich skupisk, gdzie mają bliższy kontakt z wyjącym Ghur (wiatr magii, z którego korzystają magowie bursztynu), który wzywa ich na łono natury. Nie mając kontaktu z ludźmi, magowie szukają kontaktu z dzikimi istotami, które ich otaczają. Magowie nie dbają o swój wygląd zewnętrzny. Często noszą długie zaniedbane włosy, długie brody z wplecionymi we włosy małymi kostkami i czaszkami zwierząt. Niektórzy z nich wręcz upodabniają się do zwierząt, z którymi obcują.
Szamani mają reputację gburliwych i obojętnych w stosunku do innych mieszkańców cywilizowanego imperium. Nie mają cierpliwości do przestrzegania reguł społeczny i wcale tego nie ukrywają. Niektórzy z nich czerpią przyjemność ze straszenia nawiedzających ich ziemie intruzów.
Reputacja
Ze względu na dziki styl życia, Bursztynowi Magowie nie są lubiani w społeczeństwie, można powiedzieć, że to jedno z najmniej lubianych Kolegiów Magii. Są oni postrzegani, jako naburmuszeni, wiecznie zagniewani, nieczuli, wyobcowani z cywilizacji, po prostu dzikusy. Niektórzy twierdzą nawet, że bliżej im do zwierzoludzi niż do istot ludzkich. Wrażenie to tylko wzmaga się, gdy dochodzi do bezpośredniego spotkania z nimi. Aura magów powoduje niewyjaśniony niepokój i czasem wręcz paniczny strach u osób, które ich spotkały.
Z drugiej strony Bursztynowi Magowie, wzbudzają szacunek u tych, którzy widzieli ich w akcji. Wielu z nich służy, jako magowie bojowi w armii Imperialnej. Dzięki swej magii obdarzając różne oddziały pewnymi zwierzęcymi zdolnościami. Mówi się, że niektórzy magowie zmieniali oblicza bitew wprowadzając na ich pola wiedzę pozyskaną z dziczy.
Znane są również ich starania o ochronę zwierząt, które stwarzają nowe kontrowersje wokół Bursztynowego Kolegium. Ich wiedz o instynktach zwierząt pozwala im je kontrolować, a nawet wykorzystywać do ataków. Złośliwi mówią, że w bitwie Bursztynowy Mag, najpierw zadba o konia a później jego jeźdźca.
Wygląd
Bursztynowi Magowie często ubierają się w proste szaty, które nie są tak wyszukane jak stroje magów innych kolegiów. Noszą zazwyczaj kolory ziemi, aby wtapiać się w otoczenie, często przyozdabiają swoje szaty liśćmi, kośćmi i elementami ściółki leśnej. Często noszą przy sobie strzałki specjalnego przeznaczenia, które umieszczane w specjalnych szlufkach w pasie. Strzała jest symbolem zakonu, ale również dobrze wykorzystywanym narzędziem, które zapewnia przeżycie w dziczy.
Przez to, że wiatr magii, z które korzystają bursztynowi magowie niesie ze sobą pierwotne instynkty zwierząt, często można odnieść wrażenie, że magowie upodabniają się do nich. Na przykład, kiedy mag często korzysta z postaci wrony, dość często jego nos staje się podobny do jej dzioba. Po tych charakterystycznych znakach magowie są w stanie rozpoznać, jakie zdolności preferuje ich kolega po fachu.
Motywacje
Podobnie jak większość magów, Bursztynowi Magowie starają się jak najlepiej opanować czerpanie z Ghur. Jednak ich chęć opanowania wiedzy nie wywodzi się z wyrachowania i walki o władzę. Tak jak ich wiatr nazywany pierwotnym, magowie skupiają się na szacunku dla ziemi, dzikiej przyrody i nie tolerują działań mających na celu jej unicestwienie. Ich celem jest uwolnienie dzikiej i bezlitosnej siły natury.
Wiele może być powodów, które zmuszą Szamana do opuszczenia jego lasu. Jednym z nich może być informacja o ataku zwierzoludzi na naturalnych mieszkańców lasu, która na pewno wzbudzi gniew i troskę maga, który zechce zrobić z tym porządek.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz